thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Friday, September 7, 2012

Terpikat

oooo nooo.... 
aku malu nk ckp... 
jadi aku tulis la kt sini..

aku terpikat...
terpikat dgn lagu black feat malique
sangat menyusuk kalbu...

try la dengar...
pada aku it sound nice,
xjemu dengar,
walaupun lagu ni sedih sikit,
tapi best,,, 
mengingatkn aku pada kehidupan yg sementara ni
aku bakal tinggalkan 
suka, sayang sejauh mana pun pada manusia
akhirnya semua kite akan tinggalkan
 dan kite akan jumpe kekasih abadi

jadi carilah pengganti diri ini,

Lagu ni membuatkn aku lebih menghargai 
setiap insan yg datang dalam hidup aku,
menghargai, menghormati dan menyayangi...
hingga akhir hayat...smpai ke syurga..

enjoy this song,



No comments: