thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, May 26, 2009

ini la atiqah

my happy family.. (mereka adalah insan yg sentiasa menceriakan kehidupanku...)




nama diberi nurul atiqah bt ramli...
inilah saya dulu kini dan selamanya
sentiasa tersenyum walau ape jua keadaan yang saya tempuhi,,,
(senyuman padaku adalah simbol kekuatan diriku,,,.)kerana dengan senyuman dapat memberikan ketenangan kepada diri saya,, n saya mengharapkan dgn senyuman ini mampu membuat org disekeling sama2 tersenyum dan senang bersama saya...















aku adalah diriku,, percaya pada diriku sendiri,, n sentiase bersedia menghadapi ape jua cabaran dan dugaan dalam hidup ini,, kerana aku percaya ada hikmah disebalik apa yang telah ditentukan oleh-NYA..






rase2nye gambar mane lebih ok??? pakai speck ke x??? (sje je nk tanye,,hehehhehe)

No comments: