thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Thursday, July 9, 2009

new season...

LI dah pun tamat… semuanye berjalan dgn lancar... alhamdulillah... pengalaman yg x dpt dilupakan...duk kt serdang aku belajar bedikari,, naik komuter sorang2.. dulu bukan main takut lg,,, kalo naik je komuter mesti kene org teman,, tp skrg x perlu la kot... sbb dh ade confident,, hehhehehe... bukan naik komuter je ade confident,,, malah aku dh mula rasa yakin dgn diri aku dalam bt satu2 perkara.... ini semua sbb org sekeliling aku bg peluang pd aku... diorg letakkn kepercayaan pd aku,,, tq so much syg semua....


Li dh abis,, blik umah santap durian, manggis sungguh,,,hehehhehehe,,, aku ni pantang org jamu,, aku sapu je.. kalo ade aku mkn,, xde xpe...heheheheh,, senang kn..kt mardi hr 2 puas gak mkn mangga n nangka..durian mkn skit je...(skit??? Bkn byk ke????) hehehehehe... dh tinggalkn mardi seminggu rindu plak suasana kt situ,, kt org kt sne..... diorg baik2.. dh mcm keluarga.. tp nkwat cmne setiap pertemuan pasti ada perpisahan... kalo ade mse teringin gak aku nk kesana,,, panjang umur insyaAllah aku ke sana...


Masa berjalan pantas... dh nk kene masuk U semula,,, byk giler brg yg kene bwk,,, (biase la 2..) kerepek pisang x pernah lupa nk bawa... byk mne brg,, kerepek pisang bw gak.heheheh,,,

Bila nk msk semula ni,,, macam2 la dalam kepala ni,,, report LI kene anta n presentation kene bt,, aduh risau gak,,, nk ckp cmne.. ,, project tahun akhir,,,,,,,,,,,,,,, risaunye,,,,, semuanye penting,,, balik ni mmg kene bersedia mental n fisikal.. maklum la nanti kene trainning SISPA (jabatan pertahanan awam)...mcm mne pun,,, aku kene pandai urus masa,,,.. minggu ke-3 bln julai ni kene uruskn lawatan umah anak yatim,,, aku kene pastikn aku x terlalu busy,,,..

but everything is under control...

No comments: