thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, August 18, 2009

SEM BREAK

MACAM2,,, IN SEM BREAK...

*semua gmbr ada gmbr hiasan semata2,,hehehheeh
minggu ni semester break.... tp aku n kwn2 rapatku x balik ke rumah,,,, skrg bz dgn FYP (final year project)...minggu ni jugak la aku banyak jalan... jalan bukan suke2 je,,, tp jln kene g survey sample utk bt experiment... susah gak nk cari muskmelon (rockmelon) ni kt kuala terengganu ni...... tp aku ttp akan teruskaan project aku ni... hari ni tolong member bt experiment labu... kirenye hari ini asah skill utk kupas labu n then main lumbe2 siape yg boleh potong labu 2 halus2 dgn cpt... dh tentula supervissor aku yg menang... sebab dia mmg banyak skill utk semua ni,, heheheheeh ..
hari ini naik moto member,, rosak,,, macam2 la kn,, nasib baik ade org tolong kalo x,, x tau la,,,
2 la pasal kalo jalan dh x ingat,,,,, nak wat cmne kn,, nk lepas kn rindu pada mak n ayah,,, jd g la jln2... mencari ketenangan,,,hehheheheeh,,, ape2 pun... malam ni jalan lg,,, jalan mencari kedai makan.. maklum la kn,, budak2 u cuti so,, tak byk kedai buka,,, kene laa merayap mencari kedai makan,,,,.

esok experiment ku bermula.. kene bt larutan chitosan plak..

No comments: