thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Saturday, August 22, 2009

pra-perkahwinan...

14/8-15/8 kt umt ade krusus berkahwinan,,, rasenye pada aku,, aku ni blm sesuai lg pergi krusus 2,,tp disbbkn aku x balik umah,, jdd aku join la krusus kawin ni... pada pendapat ku la, krusus ni ssgt bguss,,, sbb krusus ni complete dgn pengajaran dari segi tanggungjawab utk jadi pasangan suami isteri.,,. kalo ade berlaku ape2 masalah dalam rumah tangga, maka adalah cara terbaik utk mengatasinye,,,.. so far so good,, jd ape yg aku blaja kt krusus kahwin ni akan aaku aplikasikan dimasa akan dtg,, insya Allah..

pada kawan2 yg blm pegi lagi krusus ni,, jom laa pegi,,, nanti kalo dh jumpe calon senang terus je kahwin,, hehehehe (gurau jee).. kalo dh ade calon 2, elok la ambik krusus ni,, lps blaja bleh go on..
ehheheheheheh...

No comments: