thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Monday, March 15, 2010

~Pelik2~

Semlm ptg, b4 test flori, aku tido, xtau la knp penat giler, mungkin sbb SPSS.. Bgn2 ptg 2, pulun bc note flori. Aku kire lucky gak coz ape yg kuar test aku bc, tp aku ingat term je, description ingat2 lupe. Sabo je r.
Blek 2, xleh nk tido, duk ingat keje yg byk. Aku pun merajinkan diri edit booklet. Best edit2 ni coz aku mmg minat., edit punye edit smpai dgr azan subuh. Huhuhu. Dh pagi. Kelas kul 8. Lps smbyg terasa giler mata berat, mcm ada batu kt kelopak mate, ~BERTAHAN2~ (dh mcm cite slum down plak), mmg terpakse betahan. Smpai tanye member, mane tau kot2 kelas cancel (suke2 ati aku je).hehehe. 8-9-10-11am. Cm nk pecah otak n nk kuar biji mate.. Blek qodo' tido.. Huhuhu. Ape nk jd la dgn aku ni, kalo hr2 cmni bleh pecah otak.

Tp cm kene bejaga mlm selalu coz byk bende nk kene setel- FYP-SPSS, ASGMT, TEST, PRESENTATION, N FINAL EXAM- Huhuhu,xpela, semua bdk final sem mmg cm ni, jd kene la bt pengorbanan yg ter akhir.
Wish all of us, alway luck, patient, strong, coz tinggal sbln je pun - lps no more-