thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Sunday, July 4, 2010

demam bola


mule2 sje suke2 tgk... nk ilangkn ase boring...



lps 2, join venture dgn geng2 yg suke tgk bola...



then, mule berjinak2 tgk bola...



best pulak...



ape lg, dh rajin plk tgk bola..



hehheheheh....



adakah kah aku dh termasuk dlm kategori demam bola??


wakakah...


ni semua sbb tgk bola kt luar bersame geng2 br... team tgk bola... tgk bola sorg2 xbest...

tgk ramai2 mmg best.. pot baik punye, g pak wan kopitiam tgk bola..

match paling best aku tgk jerman lawan argentina...


b4 match, aku tgk argentina 2 semangat je,. tp bile dh masuk pdg, hilang terer diorg...

Strategi marodona x menjadi....

messi n kwn2 cube mskkn gol byk kali dan tgk diorg mmg sgt2 berusaha, tp xde luck... n satu lg sebenarnye jerman punye pertahanan mmg baik punye... well done jerman.. mmg x bg peluang langsung kt argentina... mungkin faktor baju pun punca kekalahan.... baju penjaga gol jerman 2 striking sgt... argentina nk tendang bola pun x menjadi, asyik duk tendang kt goal keeper jerman je... sabo je r..


muller, klose n d geng memang beri comitment yg hebat dgn strategi jerman yg terbaik...

tgk match ni... smpai aku jatuh ati dgn sorg mamat ni... muset ozil... nice name...

ni la muset ozil.... =)

main bola pun mantap... hr 2 tgk jerman lawan england mmg best... sbb si ozil ni la yg byk tolong jerman jaringkn gol... sweetnye ozil ni... ozil ni 22thn.. tua 5 hr dari aku... n factor menarik, dia islam... bgsnye... tgk muke dia xde r hansem sgt, tp stil nice.. i like..

ni semua sbb world cup.. x pasal2 aku tgk bola...xpasal2 minat kt si ozil ni... walaupun b4 ni ikut suke ati aku je ttg bola pun x berape nk ambik tau... good luck for jerman... sbb ozil aku sokong jerman.. hahhahaha..

(sejak bile plak aku ni jd pengulas bola ni... isk2)

5 comments:

Miss Star said...

thomas muller lg encem la...hahah :)

Unknown said...

xkesah r dgn muller 2... aku nk yg ni je... ensem sgt ramai org suke..hehehehehe

MADiSYAK said...

Tapi minat macam manapun, belajar mesti nombor wahid. Ingat yang tu!

Unknown said...

belajar tu mmg diutamakan... TQ for remain..

Tema Hitomi said...

owh ozil islam ke..?
emmm nice~ hehe