thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Thursday, November 4, 2010

first time i wrote it

dlm blog ni mmg xpenah aku cerite pasal kesah cinta-cinton yg aku lalui sepanjang hidupku... sbb ianya terlalu personal bg aku n mungkin gak pada org itu...

xnak cite ape2.. cube aku nk tulis yang aku rindukan dia...... aku x tau dia ade kt mne skrg, macanmane keadaan dia, sehat ke dia, dh berubah ke hatinya... itu jalan yang kami pilih 2 tahun lalu....
walaupun dah 2 tahun berlalu, aku masih pegang pada janji itu,
janji yg belum pasti,
janji yg mungkin jadi realiti mungkin juga hanya tinggal janji,

aku teringin nk jumpe dia,
nak tau perkembangan dia,
aku ase lebih baik aku tau ape sebenar yg berlaku,
daripada aku terus membiarkan hati aku diselubungi rase tidak pasti,
di mane aku terus menunggu n terus menunggu,
membiarkan hati ni kosong pada org lain,
aku lebih rela tau jika dia sudah ade pengganti,
daripada aku terus menanti bende yang xpasti,
sekiranya dh ade pengganti ,
tidak perlu la rase yg terpendam dlm hati ni terus mengkianati cinta org lain,
biar ianya berlaku dgn sendiri,
baik dan tiade sangsi..

sekiranya masih lagi berpegang pada janji,
elok la kirenye diakhirkan sebuah penantian ini,
xperlu aku menepis lagi segala persoalan yang bermain jiwa,
akhirkan la resah yang terpendam dihati,
biar cinta bersemi kembali...

setia kah aku???
perlukah???
untuk ape???






HANYA LUAHAN bukan untuk simpati....

No comments: