thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, March 12, 2013

Ampunkan daku


Ya Allah kiranya diri ini banyak dosa, ampunkan la dosaku,..
Tunjukkan la aku jalan yang lurus, jalan yang engkau redhai..
Mungkin dalam tidak sedarku, aku telah membuat dosa padamu,
Menyebabkan hatiku rasa gusar seketika,
Bersihkan la hatiku ni ya Allah, yang maha kaya, maha memahami,
Aku insan biasa yang sentiasa berusaha meletakkan cinta-MU tertinggi dalam hati-ku
Janganlah kiranya engkau tarik perasaan itu
Kerana tanpa cinta-MU aku bukan sapa2,
Izinkan lah cinta-MU terus mekar dalam hatiku....
Aku rindu pada-MU ya Rabb.. 

No comments: