thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, September 15, 2009

lawatan ke 3 kelab penyayang

bulan yg penuh keberkatan ni, sempat juga aku melawat n berbuka puase bersama ank yatim darul falah.. seperti biase lawatan berkala aku jd timbalan pengarah nye.. perkara sme kene uruskan..

Alhamdulillah semuanya berjalan dgn baik.. hope next time byk aktiviti akan km lakukan bg memeriahkan suasana di umah ank yatim darul falah,, semoga mereke semua tabah menjalani kehidupan n sentiasa gembira dgn lawatan kelab penyayang.. n aku harapkan student umt yg pergi dapat mengambil pengajaran daripada lawatan tersebut..

bila di lihat kembali pada lawatan yg telah aku lalui di umah ank yatim ni, byk bende yg aku perolehi iaitu sebagai manusia aku harus bersyukur dgn ape yg aku ade skrg ni coz ade org lain yg susah dari aku, bagi yg masih mempunyai ibu n ayah maka hormati la n hargai la kehadiran mereka, jgn la kite mengesal satu hari nanti disebabkn kealpaan kite sendiri. n kite hidup di bumi Allah ni harus la saling menbantu n mengembirakan org lain. ku harapan lawatan sebegini diteruskan oleh generasi akn dtg..

tahun ni tahun akhir aku bersama kelab penyayang,, rse sedih gak meninggalkn pentas kehidupan kampus ni,, tp apekn daya hidup mesti diteruskn.. nasihat terakhir bt la sesuatu keje amal @ kebajikan dgn hati yg ikhlas percaya la anda akn merasa nikmatNYA



No comments: