thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, September 15, 2009

sori 2 say

smlm mmg aku x de tenaga nk g join bdk2 ni bt mkn2 mlm 2.. sori to say la... coz keadaan tidak mengizinkn.. aku bkn x nk kuar.. tp aku x larat.. nk demam.. (tp diorg x phm aku. pakse aku g..) tp aku x g pun.. mungkin org ingat aku ni kurang ajar kn.. x reti nk hormat org.. tp x de niat pun dihati aku nk bt cm 2..
mne xnye kepala pening hari 2, seharian duk kampus, kejap duk kt libry, lps 2 duk kt kelas plak.. cuaca kt luar panas terik, dlm libry sejuk giler.. perubahan suhu 2, bt bdn aku x selesa.. (selama ni ok je..).. blik plak umah banjir.. (paip kt ats ceiling bocor).. menambahkn lagi keserabutan di kepala..(telepon org asrama esk br nk betul..) isk2.. sabo2.. lps 2 nk tunggu azan maghrib utk berbuka aku tertido, bgn je bising giler.. kenapa la ade org yg x phm situasi n keadaan sekeliling.. pasang radio punye la kuat, nk kate xde earphone x juga..(bsr lg 2.) maghrib2 plak ni, mne nk dgr azan nk tau dh buke ke blm, dgn sakit pala lg.. sabo222222..(please la.. show our respect to others if u want others respect u..) mase 2 hanya Allah je la yg tau tahap kesabaranku.. mlm 2 after berbuka (aktiviti biase, solat n mengaji).. then aku terus tido.. kepala ni mmg tahap cipan dh sakit.. and that why la aku x leh nk join bdk2 mkn mlm 2,,. please r.. paham.. (sape yg terasa 2 sori to say.. tp hakikat kn.. ini la luahan hati ku.. aku xnk menyakiti hati sesiapa,, at least ade yg sedar n hope aku tidak tergolong dlm org yg x menghormati org lain.. to bdk2 yg bt mkn2 2, maaf byk2..)

i hope everyone understand n don't judge a book by its cover.. )

No comments: