thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Saturday, April 3, 2010

mcm2

(3/4/2010)
syukur sgt2 sbb dh lps 2 paper...
semalam mmg pulun bc sbb b4 ni bz giler siapkn draftFYP...
hanya Allah saje yg tau betapa BZ nye aku sepanjang kebelakangan ni...

mmg byk tul ujian-NYA
menguji ketabahan n kesabaran AKU....
semua kene ditempuhi gak...
kekuatan yg ade hanya ALLAh yg tau,
org kate kalo x cukup kuat,
MEMANG bleh down punye....

mungkin aku dilahirkan utk menjadi insan yg tabah..
semalam gak moto taya dpn pancit,
g repair, lps 2 smbung bt saki baki draft FYP,
lps 2, g pam tanya moto plak kurang angin...
sedih sungguh r ai,
g pam taya, skali pergelangan tangan aku terkene exsoz,
huhuhuhuuhuh,,,,,,
betul2 dekat saluran darah aku ni...
tahap gaban sakit 2 sampai ilang selera makan aku x,
rase nk tukar tangan kiri plak pulas moto,,,
sakit siot..
tp ape kn daya, keluar semate nk cari A4 nk print draft...
blik2 smbung memprintkn semua nye,
sakit 2, tolak tepi jap, kalo asyik fikir sakit mmg x larat nk bt keje...

ape yg menarik plak pasal pergelangan aku yg terkene exsoz ni???
betuk terkene exsoz ni UNIK,
ia berbentuk LOVE yg tergeser,...
cm lawak plak...
cmne plak bleh jd bentuk love ni???
hehehehehe..
mcm2 r plak..
x yah susah2 bt tatu ke ape ke,
skali dah jd bentuk 2,.
walaupun pedih,
tapi bile tgk tmpt kene exsoz ni,
aku mesti akan sengih sorg2.. heheheheh
sengal...
SEMUANYE berlaku kerana FYP.....
baik punye aturan yg telah ditetapkn...

ape2 pun keep it up....
jgn putus ase...
kalo ade masalah kecik 2 biase la kn,
anggap la masalah 2 cm buih2 dipantai,
yg akan dtg bersama ombak yg besar, tp akan hilang, n dtg lagi n ilang balik...
tp kalo xde buih2 tu, make x cantik r pantai...
so, anggap r pantai 2 kehidupan kite, ombak adelah pembawa masalah, buih2 itu adalah masalah,
kalo buih2 xde maka x complete r pantai yg cantik...
(heheheheh... suke2 aku je kn bt andaian... hehhehe..)

2 comments:

Tema Hitomi said...

tiqah tanda love kesan dr kna ekzos tu mybe sign nk kawen ngan mat rempit tu (dila ckp) heeeeeeeeeee~
or pelumba motosikal maybe ;p
valentino rossi haha

Unknown said...

bestnye.... dpt valentino rossi...
bleh jln2 kt itali... wawawawawawa... yg statement lg satu 2,, x bleh la....

mungkin xde kene mengene kot dgn mat moto or mat rempit...

mungkin terkene panahan cinte seseorg... hehhehehehhe