thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Thursday, April 8, 2010

oo



08/04
bile exam br je abis....(3paper br lps.. ade 2 paper lg)
kepala mule pening, sbb tibe2 terasa ringan...
jwpn yg telah dijawab 2 rasenye blm pasti betul... (ayat pasrah)
kalo dipikir lg pening kot,...
sabo2...
ok... sekarang kene fokus on 2 papers lagi...



hbs je 2 paper, maka hbs r EXAM aku sbg penuntut SARJANA MUDA SC AGROTEKNOLOGI, TEKNOLOGI LEPAS TUAI...

huhuuhuhuhuh...

aku mmg x sabo nk abis kn FINAL EXAM ni,,, tp pade mse yg same berat hati nk tinggalkn SEMUA ni (kwn2, kenangan, suasana blaja n mcm2 lg, FYP yg memeningkan n mematangkan aku,, miss Roshita yg sgt penyabar, miss dahlia yg sgt ceria, Pn zawiah, pf rahman, tn hj lah, mis sya, mis wana, SIfu, lab MTL,roomateku, housemateku, classmateku n byk lagi... kire 1 umt la...)




lps ni aku bkn lg penuntut...ttp aku adalah bekas penuntut UMT
kalo tgh blaja byk pekara yg x suke @ terlebih suke ke...



semuanya akan menjadi kenangan terindah...
yg akan dikenang sepanjang cuti ni,, n menjadi memori terbaik dlm hidupku...




terima kasih kepada kwn yg sentiase setiase berkawan dgn aku, menerima aku seadanya...
maaf sekiranye kehadiran ku kdg kala mengganggu masa kalian...
terima kasih kerana sudi mendengar, melayan telatahku,.
mungkin kalo xde kwn2 n (semua) aku x smpai tahap ni,.

sem 1 hingga sem6...
terlalu byk kenangan....
dr muke cm bdk2 smpai la muke semua dh matang, comei2 blake...
dari jalan kaki ke kelas, hingga la naik moto,
n kdg2 x sekepala...
n kdg2 bt haluan sediri...
walau apepun, kite masih lagi kwn,...
sentiase gelak tawa same2,, pernah menangis bersama kt pantai UMT... n mcm2 lg...



maaf byk2 kalo, ade salah n silap ye...
korang kawan yg terbaik aku kenal kt U ni,,,
kwn yg kenalkn aku erti sebuah persahabatan, keikhlasan n kejujuran...



walaupun aku ni dgn cara aku, tp korg tetap mengerti, terima kasih!
sayang korg semua...
semoga umur kite semua panjang...
dan dapat berjumpe kembali mase graduate n sentiase mengukuhkan persahabatan yg terjalin ni
sebab persahabatan kite TERLALU INDAH....
penuh pahit n manis....

SAYANG SEMUA>>> TERIMA KASIH!!!!!!!
HANYA ALLAH YG DPT MEMBALAS SEMUANYA!!!!!!










4 comments:

AiniLavia said...

jgn sdey2 tkah..
nnt kte sdey gak..;p

Unknown said...

hehehhehe...

kenangan terindah byk sgt...
huhuhuhuhuhuhu

ct said...

jng sdh2 tikah...kak ct kn ade g nie..

Unknown said...

agaknye bile lagi bleh dtg terengganu....


last moment kt sini....

semuanye best... KAK CT yg ceria, n kwn2 yg baik....

LOVE ALL of U..... <3