thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, April 13, 2010

Pagi sblm final examination

hr ni nurul atiqah x tido lg....

ape keje la yg dia bt..... asal x tido2 lg.....

giler r... esk final exam......



huhuhuhuhuhuhuhuhu....... aku pun x tau asal aku xleh nk tido ni.....
hope esk aku bleh jwb... n x tido time exam.....
ADAKAH kerana esk adalah EXAM TERAKHIR??????
tibe2 jd cmni.....

MUNGKIN:

-terlalu xcited esok last exam??
-jiwa x tenteram sbb dh lme tinggalkn note PN???
-mungkin tibe2 jd SENGAL.....
-mungkin dh mmg minggu ni aku tido sgt LAMBAT, n mule dh jd tabiat br???
-mungkin gak semua diatas salah....


xkesah r....
harap2, SEMUA OK>>>>>> TIBE2 aku takut.........

TAKUT x dpt BERIKAN JWPN TERBAIK spt yg PN nak...
CM FOBIA je nk jwb SOKLAN PN.....


(ape2 je la tiqah.... dh2 la mengarut 2....fobia la plak..... ape2 pun aku masih smpat tukar background blog ni... SPECIAL THANKS 2 naddy,, temukn aku dgn scappinblog maka dpt la background blog ni.. hbs aku explore...)


BACK 2 EXAM.....
CEPAT LA HBS>>>>>



SBB lps 2, kene fikir FYP plak....



GOOD LUCK SEMUA.......










No comments: