thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Wednesday, September 8, 2010

ramadan dari hatiku

SYUKUR pada Allah kerana masih memberikan aku nyawa untuk aku meneruskan kehidupan sepanjang ramadan ini.. Diam x diam lusa dah nak raya.. Rase br semalam berpuase, bersahur n berbuka bersama housemateku mai, fifah, shida dan yone.


Raya ni genap la 10hari aku bercuti kt umah dan sepanjang bercuti itu juga la aku berpeluang mengemas umah, bertarawih, buat kuih raya, bersahur n berbuka bersama keluargaku... dulu aku ni liat skit nk bt keje semua ni.. tapi skrg ni, bile, kakak2 aku semua dah kawin, abg pulak balik raya lambat, yang tinggal aku n adik aku je yg kene tolong mak n ayah siapkan umah untuk hari raya ni, jadi secara semulajadinye n dalam erti kate yg lain sendiri mau ingat la kn,,, so sebab 2 la, aku kene jadi rajin... n sebab 2 jugak la, aku x jadi nk ikut reunion ELC batch 10 kt Shah Alam. aku x sempat nak kejar dua2... jadi reunion 2, terpakse la aku lepaskn.. kalo x, jwbnye mk n ayah la yg kene kemas umah..

SO, pada semua kawan2 kt arranged reunion ELC (batch 10) tu, aku minta maaf byk2 sbb x dpt join together with all of U and aku harap sgt dpt join lain kali.. hope korang semua sudi la ajak aku lg...


P/S: SELAMAT HARI RAYA

No comments: