thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Sunday, December 5, 2010

lesen

beberapa jam sebelum

hari ni ada test jpj untuk test lesen motor.. asenye hampir setahun gak aku duk pegang lesen L, n hari ni br berpeluang nk test jpj untuk dapat lesen P...
uhuhuhuhhu.. risau gak sebenarnye ni...
entah lepas ke x...
walaupun itu hanya la lesen moto, tapi aku risau gak, takut x berjalan seperti yang diharapkan..
harap2 berjalan lancar... doakan la ye....


beberapa jam selepas

yiiiiiihaaaaaa!!!!! (sgt seronok!!)
Alhamdulillah AKHIRNYe,,,,,, saya sudah PASS...
lepas ni xde la takut2 dh nk g KT bw motor...
bleh r bw kawan sorg kt belakang, bleh doh nk merempet secara sihat... hehehehe
sy dh xtakut dgn JPJ, sbb sy dh ada lesen P,.. heheheh

lesen moto je x cukup... so, lepas je musim tengkujuh ni hasrat hati nk bt lesen kete plak...
kesian kawan2 saya jd mangsa bawa saya kehulu ke hilir....
kalo sy de lesen kete sendiri xyah susahkan org,
lagipun skrg ni kene naik turun terengganu-shah alam, susah la kalo xde lesen ni...
nanti dh de lesen senang nk bergerak...

hope xde ape yg menghalang....

nampaknye panjang la langkah lepas ni.. hehehehe..

No comments: