thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, March 8, 2011

home-sick

dah tua2 pun home sick...
rindu nk blik umah,
xtau la aku ase xleh nk focus ni...

bleh x kalo aku bt keje giler,
beli tiket n terus balik...
xyah fikir hal lain2....

nak balik...... sop2 sop sop

kuatkan semangatku YA ALLAH....
semoga aku lbh kuat,,..
jgn berfikiran mcm budak2 kecik tiqah...

bile tension ke byk keje ke,
tempat yg aku cari adalah umah, umah kt ktg,
jumpe mak n ayah,
dpt blik sehari dua pun jd,
asalkan blik...
kalo dh blik, mood pun ok
buat keje pun ase xtension...
mmg kuat sungguh tarikan umah aku tu
padahal xde ape2 pun yg menarik kalo org lain tgk,
tp bg aku disitu ade sesuatu yg bleh membuatkan aku ase tenang,
ase damai..

tu r.... nampak gayanye, aku kene balik r kn,..
kalo duk kt tgganu ni, hari2 yg aku lalui xbleh focus, lbh baik aku balik 3hari duk umah
pas tu blik sini, InsyaAllah akan ok...

balik jgn x balik... akan usahakan,
supaya aku bleh balik gak...
selebihnye aku tawakal je r....

MAKKKKK.... n blik>>>>>>

2 comments:

Miss Star said...

kalo xdpt balik, call la diorg.dgr suara pun dah ok kan?hehe

Unknown said...

hari2 dgr sore...
tp cm x sme je...
huhuhuhuhuh
nk redah gak la balik...