thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, March 15, 2011

reduce home-sick

first skali................................................. ALHAMDULILLAH.....
akhirnye Allah makbul gak hajat nk blik umah reduce stress n home-sick...

mungkin sbb niat aku ikhlas, ALLAH permudahkan.....

awal2 pg kul 7 cm 2 dh kuar tggu bas,
skali de org tumpangkn....

dh smpai KT g tgk tiket ade, bas pun dh ade, tinggal nk gerak je... Alhamdulillah... stakat hr ni, aku Lucky dlm situasi ni...
duk dlm bas penuh, org blik cuti budak2 soklan, skali kt tmpt aku duduk menitik air dr atas... bas bocor la ni.... ujan lebat xhenti2... aku pindah kt blakang port pakcik bas biase rehat n tido, nasib baik pakcik tu xdok kt situ,, aku duk kt situ, dkt setgh jam duk xbersandar, sakit pinggang, nk blik punye pasal, xkesah r, kire skit je 2... sabo2...

dh smpai muadzam shah, Mak n ayah dh tunggu.... lega,, dpt gak smpai dgn selamat... risau gak, hujan2 cm 2...
dapat tgk mak dan ayah ase gembira sgt...


ye la dah la mak n ayah tinggal berdua je, kesian tgk diorg, aku jauh kt tgganu ni, nk balik berulang dh sah2 la x mampu,.. dpt balik melepaskn rindu, mmg amat memadai....
hope mak n ayah alwayz in a good health...
skrg dh slmt berada kt UMT...

dh mula semangat nk terus berjuang,
mula focus...
Mudah2an berterusan...
Syukur pada Allah kerana mengizinkan kepulangan pergi n pulang dgn selamat..,
TQ Allah...
terima kasih pada mereka yg memudahkan urusanku pulang...

ape yg penting.... NIAT....



No comments: