thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Wednesday, June 30, 2010

Kesabaran bw berkat

Alhamdulillah... finally aku tau gak ape problem laptop ni...
ni semua gara2 mslh hard drive (betul ke aku ckp ni??? cm slh je)... ape2 aje la, tp kire mslh dlmn laptop la... nk kasi ubat laptop mmg byk pakai duit $$$.... isk2...

nk kene ganti br ni... member bg tau kt terengganu ni mmg mahal, RM200-RM280, mungkin lebih~... (Mahal giler~) org terengganu jgn marah,,,. kwn aku yg ckp...kalo kt KL or Perak ke dia kate murah skit... RM140 pun bleh dpt...
Asal brg komputer MAHAL???
semua kene gune DUIT.... nmpknye kene tunggu gaji r....
gaji yg cukup2 je..(maklumla, gaji pertama...) mcm xcukup utk baget, beli ganti br...

Sabo je r...

Seminggu aku biarkn laptop ni rehat....
cuti minggu g tgk bola...(sgt seronok..)
n hari ni aku sje gatal tangan nk buka laptop mne tau masih bernyawa....
SKALI bleh plak... kalo dulu langsung xbleh..
hehehehhe.. agaknye, laptop pun perlu mse utk rehat =)

jwpnnye, cm xyah ganti lg r... sbb laptop dh ok..
nanti kalo jadi blek cm ari 2, br ganti...
(sgt baget)

laptop ni cm phm2 je...
ni kire berkat sabo la kn...
bile bersabo dgn dia (laptop), dia pun ok...
HOPE laptop ni still ok, smpai aku dh betul2 cukup baget utk tukar hard drive baru...

kepada kawan2 yg membantu n beri nasihat ttg laptop ni TQ very Much....

No comments: