thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Thursday, June 24, 2010

x paham tul..

Ya Allah...
aku sgt xphm....
ape dh jd dgn laptop aku ni...

Dah format 2 kali tp still ade masalah yg sme...
aku x tau la... ape sbnrnye masalah yg laptop aku hadapi ni...
kalo org sakit bleh gak bg ubat, ni laptop jd cm hampeh ni... sakit jiwa aku...
Sabo je r...
2 bulan besabo... then format, x smpai sebulan, jadi blek..
hari isnin 21/06/2010 aku g betul then org 2 ckp kene format lg...
ade mslh sistem kate dia la..
aku pun ckp bt la yg terbaik utk laptop aku 2...
aku ambik laptop 23/06/2010.. lambat ambik..( sbb sgt bz, x sempat nk ambik..)
then aku gune, mula2 ok...
z smpai 24 jam buka, jadi blek cm hari 2..
then x leh nk bk..
aku malas tul nk layan laptop ni...
tp geram tul...
WAHAI laptop ade mslh ko ni???
kalo ade sape tau mslh laptop ni, TOLONG r aku..
letih nk layan mslh cmni...
skrg ni mmg r x byk sgt gune... coz aku gune PC lecturer aku...

nanti dh cuti kn nk melopong je... nk kene bt keje kt bilik... jwpnnye MASALAH tul...

Berikan la aku kesabaran and Ketabahan Ya ALLAH....

2 comments:

AiniLavia said...

sabo tikah..:P

Unknown said...

mmg besabo je ni aini...
any where, kite dh tau ape mslhnye...
=)