thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Sunday, June 20, 2010

Ahad~20 jun 2010~

YA Allah,

supposely hr ni la aku akn hilang ase borink g keje....

tapi rupenye................ ooooo tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!
BORINK giler....

xde keje nk wat...
smpai satu thp 2, aku terpikir n g buat part time,(yg ade bende nk wat) elak daripada ke boringan yg melampau....
sabo je r....
ingatkn hari ni DR balik, skali rupenye, DR cuti lg...
huuhuhuhuh...

ase cm nk blik umah je...
ase x thn plak duk dlm keboringan ni..
bukan x menghargai hidup, tapi ase mase terbuang bergitu sje...
asenye kalo ade keje part time nk wat ke, aku on je...

TIQAH....tiqah....

aku mmg dh prepare mental n physical r, ingatkn hari ni, byk keje. skali, satu keje pun xda...
(ko nk keje ek.. TUNGGU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Keje yg miss bg hari 2, aku dh siapkn semalam.. kirenye, aku siapkn cepat2, takut clash dgn mase keje...
AMBIK ko, tiqah... skali xde keje....

dh puas gak jalan g lab, libry, n office DR then ke campus...
jawapannye mmg BORINK!!!

bile dipikirkn blik kn........

buatpe r aku pikir lagu 2,
take this opportunity..
org dh bg rest sebaiknye, so, rest r puas2...
nanti dh byk keje, xde r nk complain ke, or keluarkan mcm2 statment...
rehat r puas2 skrg ni...
peluang dtg sekali aje...
rrrrrrrrrrrrrrrrrr... =)
baru r ase lega sikit kepala ni...
LEGA........

berfikiran positive lagi baik tiqah!!

skrg ni r mase utk aku berpeluang meng up-to-date kn blog ni,,, nanti dh bz jwpnnye sebulan sekali r... 2 pun kalo ade mse... kalo x mungkin 3 bulan sekali, mungkin xsempat kot nk update...

so, x yah nk pening2 kepala..
KEJE yg aku kene bt skrg ni adalah... Bekerja dengan BEREHAT sesenang hati aku.. hehehhehe
(rehat2 gak... keje still ade...)



No comments: