thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Thursday, June 17, 2010

sudah hr khamis... n esk??

hari 2 tunggu sgt bile la nk hari khamis.... then, hari ni dh khamis!.. minggu depan quit buzy la sbb DR dh blik dari cuti kahwin... n byk keje dia yg nk kene setelkn... dh jadi RA dia, make kene la tolong DR setelkn keje dia...

minggu yg agak boring dh berlalu.... walauape pun aku dh selesaikn minggu ni dgn baik, hehehheheh.... (xpenah2 duk lepak kt libry,,, minggu ni lpk kt libry sampai naik beku otak...). Banyak bc byk tanda tanye... jd kene bc lgi... byk lg yg xcukup...byk la bende yg hrus aku buat n improve...(take easy..)


for this weekend nk bt ape ye????

minggu lepas duk hbskn mse dlm bilik, minggu ni, aku dpt keje heheheh.. aku sendiri yg cari keje ni,,. sbb terlalu boring duk kt bilik, aku g jumpe miss Roshita n tanye dia ade ape2 keje x... then, aku dpt keje! buat poster FYP aku 2.... so, hope sgt jumaat n sabtu ni keboringanku akan hilang....
esk ade keje gak nk wat....

hajat dihati mmg nk blik umah... nk jumpe mak n ayah.. tapi nanti mesti menyusahkn diorg nk ambik n hanta,,. lagipun tgh kering n berjimat ni,. kalo fulus byk, xde maknenye aku duk kt bilik ni, sah2 aku baliknye... huhuhuuh... so, sabo, nanti bleh bliknye.... tunggu semua stable br blh blik... lagipun, br 2minggu kt sini... relex r kn... member2 yg duk oversea 2, setahun xbalik relex je... (uhuuhuhuhuh..).. mmg tgh relex la.. hope sgt semua yg aku lalui hr ni, esk n akan dtg berjalan dgn lancarnye..

jumaat n sabtu ni, xde exercise la... hehhehehe.. 2minggu duk sini, pagi n petang exercise...
EXERCISE KT MNE???

exercise g csmpus,,, hehehhehe..
ok la.. cube kalo dulu jln dgn kwn2..
skrg gasak kau tiqah, jgn sorg2...
ade satu tmpt 2, aku ase x selese giler nk lalu...
kt dpn DSM 2,,
heeeeeeeeeeeeeee geram tul aku dgn org bt bagunan 2,
mengganggu tul...
nk wat cmne,
terpaksa la berdepan dgn diorg time pegi n balik..
kalo time pegi 2 bleh gak excused kalo aku turun awal sbb x jumpe diorg...
kalo turun lmbt skit, jwpnnye jumpe pegi n blik r..
kdg2 risau gak ttg keselamatan...
tapi xpe SEBAB ALLAH kn MEMERHATI..
jadi aku mmg yakin sungguh r, yg aku selamat...
n harap sgt diorg 2, x kacau @ bt bende2 pelik sudah la...

tapi org ckp mencegah lagi baik dari megubati...
2 org ckp kn... kalo semua bende bleh jd mudah dlm sekelip mate...........
ade r cara kalo nk elak...
so, kalo nk elak semua2, kene la pindah umah lg dekat dgn UMT ke,
kalo ade moto lg senang...
nk semua 2 kene sabo skit lg...
so, sabo je r...
INSYAALLAH, dpt tp kene tunggguuuuu...
bak kate ORANG la kan,
SUSAH2 DAHULU>>>>>> BERSENANG2 KEMUDIAN....


No comments: