thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Wednesday, June 23, 2010

hahahahah... laugh 4 me

Ok... kali ni cite, bile Dr nizam dh blik...



ape yg belaku????



tentu dh bleh agak kalo bc coretan b4 ni,.



Hari 2 aku de cerite, borink giler keje sbb Dr nizam xde n ingat dia smbung lg satu minggu cuti... rupenyenye, esk 2 dia blek...



seperti biase bgn awl, tapi entah kenape, lps je solat, aku ase lain sgt... pagi pagi 2 perut aku meragam.. rase sebu... jadi mmg lari la feeling nk g keje 2,,, ase x larat r nk jalan (sungguh..). aku pun landing r.. malas nk pikir pasal punch card.. ingat nk off je hr 2... lagipun dlm kepala otak aku ni, Dr nizam kn xde, so aku ambik cuti sendiri r...



Dlm tghari cm2, aku dh ase lega skit.. then teringat plak laptop yg ade mslh ni...(isk2.. kene kuar jugak ni, g PTM nk baik laptop...). alang2 nk g campus, baik g keje... ambik stghari pun ok gak..(suke2 ati aku je...hehehhe).. lps je anta laptop, aku g kampus, then g la tolong ambikkn surat dlm box Dr nizam kt FASM,. tibe2 ade sorg Pakcik ni.. Pakcik??? tp xde r tua sgt... kire Abang la.. ok, Abang ni tanye aku, "RA Dr nizam ke????" aku pun jwb la... "ye, sy.. Dr nizam xde lagi, 2 yg sy tolong ambikkn surat dia...." aku siap bg penjelasan lgi... sekali abg 2 ckp.. "Dr nizam sy nampk pagi td... aku punye r terkejut beruk... aku jwpn cmne; " yeke... oooo, sy ingat dia cuti lg.. " then aku senyum terus bla.. hahahahhaha.. kecut perut aku.. selamba bdk bt cuti sendiri... skali Dr dh blik upenye... nak wat cmne... pagi tu la, perut ase lain.. bukan sengaja kn, mmg betul sakit... (asalan bleh terime..)



Dengan hati yg x tenteram n takut Dr ckp ape2, aku terus je g office dia, then dia xde... tp aku ade kunci office 2, aku msh dulu... Tgk mne tau ade keje yg ditinggalkn utk aku.. tgk2 xde pun...


aku pun blur.. ape aku nk ckp dgn Dr nanti?? kalo Dr tanye la br aku explain... Ok.. relex2.. then x smpai 5 min Dr dtg...



takut giler kene fire...


Tapi, Dr dtg muke Bahagia je... Dia x tanye pun aku g mne pagi 2...


lega giler...


nasib baik Dr br blik Honeymoon,,, mood dia ok je... lg ok dr sebelum ni...


Dlm hti aku,,, SUNGGUH lega.. heheehhehe..


xperlu nk explain.. YES! i like it...



tapi ade satu bende yg x dijangka.....



i get a task to 2!!!!


fantastic...giler!!!


hahahahaha..


mmg Baik punye...


Start late afternoon then continue until late night 12am..


Dasyat kn,,. (Arda teman aku bt discusion mlm 2... TQ arda..)


........actually aku x kesah pun pasal keje byk, n kene blik lewat.....asenye, lagi bgs dari xtau nk bt keje ape...... kirenye, keje yg byk ni corver masa aku xde keje...

ape yg penting... IKHLAS dlm bt ape2 pun especially on you work.. Bile IKHLAS br dtgnye BERKAT.... gaji berkat, hati senang.... =)

p/s: Kalo x sehat xyah la g keje.. rehat... use ur time prefectly... nanti dh sihat bleh bg full attention...Then, kalo bt keje 2, biarla sungguh2,.. mase main, main puas2, when u r in work, bt betul2...yang paling penting,, ALWAYS PREPARED for anything.. pesanan hikmat masyarat...utk TIQAH...


No comments: