thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Saturday, February 20, 2010

di sini lagi


matahari dh terbit dh... hari ke-2 last aku kt keratong 7 ni.. aku masih lagi kt umah. esk br blik kampus,. br je selesai tugasan umah.
n now, nk g jengok2 kt papan blok, nk tgk ape yg mak2 kiteorg buat..
n kali ini aku nk ambil byk lagi gmbr baru halaman papan blok yg mmg dh berubah pun.
then, aku nk tmbh gmbr terkini aktiviti2 yg penuh bersemangat mak2 kiteorg bt, dlm misi memperindahkn papan blok n kawasan kediaman...
so laporannye selepas ini..

check it out!

4 comments:

Miss Star said...

hahah..nnti nak upah ko dtg bersih rumah aku la :P

Unknown said...

kalo nk upah bleh je.. ko punye pasal bleh ,,. tp mahal skit r.. hehehhehe

Miss Star said...

le..kwn kasi murah r ckit.wee~

Unknown said...

ha.. bleh2.. tp ko kene sponsor tmbg pergi n pulang aku dr keratong ke kelantan ye.. amacam?? bleh ke??