thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Thursday, February 4, 2010

Dia saja yg tau..


Kite merancang tuhan yg menentuknnye… so, kite xleh nk predict ape yg akan berlaku esk.


Ape sbnrnye yg aku nk ckp ni??? Mesti tertanye2kn… esk kwn aku akn menjalani pemedahan… sedih la.. bile org yg rapat dgn kite sakit n perlu dibedah.. semoga permedahan nya berjalan lancar.. walaupun selepas ini berlakunye perubahan dalam corak kehidupannye, aku amat berharap agar dia kuat n tabah menjalani kehidupannya,,. Semoga dia cepat sembuh.. dah bleh terus sama2 berlari, berjoging, makan n bersiar2 bersama2..


Aku hanye insan biase yg hanye mampu berdoa semoga pemedahannye berjalan lacar. Kalo tegok dr wajah dia, sangat tabah n bersedia utk pemedahan esk.. tp itu dr luaran,,. Dalamannye mungkin disebaliknye… aku sgt respect dia.. dia sgt pandai mengawal emosi, keadaan.. aku rase kalo aku ditempat dia, aku tidak setabah n sekuat dia…



Wahai sahabatku,

Berjuang la utk hidupmu,

Kuatkn la semangat,

Jgn berserah pada nasib,

Aku tau kau bleh melawannya..

Kerana kau lebih tau dirimu..

N kau tau kemampuanmu…

Doa n dorongan semangat sahaja yg dapat ku berikn..

Hanye Allah sahaja tau perakhiran sebuah kisah ini..

Dan Dia tau ape yg terbaik utk mu..

No comments: