thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, February 2, 2010

permulaan yg baru

Dh lame sgt aku tinggalkn dunia blog ni.. bile dh lama tinggal, ambik mase gak nk start semula ber blog ni.. tibe2 hari ni aku rse nk tulis blek kt blog ni.. kali ni lain skit, ape yg akan ku tuliskn berdasarkn ape yg aku tengok kt sekeliling n pandangan aku ttg kehidupan sekeliling ku.. kalo dulu kbyknnye aku cite pasal diri ku.. tp skrg aku akn cerite, ape yg menarik dlm kehidupan aku n persekitaran ku.. mane yg baik dijadikn ikutan yg buruk jadikn sempadan.. itu la adat ber blog ni...

so, disini bermula satu cerite, cerite ttg kehidupan kampus di akhir semester... mmg r kn hidup byk cbrn di last semester ni, dari segi pelajaran, project, sahabat n persekitaran.. mmg kene pandai handle semua ni, kalo x, pengakhiranye akan menyedihkn,,. kene berani ambil risiko kalo nk terus maju... sgt2 setuju dgn statment 2.. kene berani berubah utk terus melangkah ke hadapan..


No comments: