thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Saturday, February 6, 2010

TIKET ooooo TIKET...

gmbr hiasan: tiket yg bertuah utk aku..

bile je dh tau tarikh cuti, masing2 duk kalut nk cari tiket, sebulan b4 tarikh sebenar cuti.. maklumla kn, time 2 mmg time kemuncak utk balik,,. n mase 2 gak la, bleh dikatekn TIKET sold out!.. dasyat gak la.. mcm cuti raye cine ni, mmg SOLD out la.. xkire r, CHINESE,MALAY,INDIAN semuanye kire 1 malaysia la meraikan CUTI....,,..pada mulanye, mmg xnk balik..
sekadar hiasan

aku ni kononnye xnk balik disbbkn nak keep in data nk bt spss n discussion utk FYP,.. tp mmg dugaan tul la, mne xnye, mule2 member2 aku nk join skali tinggal kt hostel nk setelkn semua ni,, last2 diorg pun nk balik gak... ape lagi aku, lagi 5/2/10 aku g cari tiket... alhamdulillah.. I'm LUCKY.. aku beli tiket ade je... nasib baik aku bleh balik... minggu lps br je balik umah sbb nk corver cuti yg x balik.. skali cuti ni blik gak.. mmg rezeki aku balik, sbb senang je dpt tiket.. org lain beli sebulan lebih awal pun ade yg balik lambat dr tarikh cuti sebenar...

gmbr hiasan: dmostluckyone atiqah, hope

SYUKUR>>>xyah aku pening2 beli tiket 1bulan lebih awal n xyah duk gaduh bile nk balik sini balik.. semua dh setel utk tiket g n balik... walaupun sesetgh org xsuke bile aku ckp I'm d most lucky one.. tp aku nk ckp gak.. sbb aku rse nasib sentiase menyelebelahi aku DALAM kes2 emergency.. hope aku sentiase bernasib baik.. n ANDA juge bernasib baik seperti saya bile KITE betul2 dlm situasi genting..

No comments: