thanks.....

thanks.....

Translate

Terukir satu kata, tersemat dalam jiwa...

Tiap kata yang tertulis, penuh dengan kasih sayang,
penuh erti kehidupan,

setiap kata yg diungkap, setiap kata yang tercoret adalah tanggungjawab yang harus dipikul yang akan dihitung satu masa nanti...

kata2 itu amanah ALLAH...
moga dapat disampaikan dengan baik...
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan pengajaran...

terima kasih melawat blog ini... jemput datang berkunjung lagi...

Tuesday, February 1, 2011

1 feb dah

woowwowwoo....

kejapnye mase berlalu...
januari then feb.... lps 2 march... n sedar2 je dh disember....
emmm... misi x complete lg ni...
everyday, all about lab...
update proposal or make progress... x berjalan2 lg ni..
ooo nooooo.... supposedly end of February aku dh siap meng-up-to-date kn proposal n dh mula writing up skit2...
niat dihati nk habis awal... nampaknye it depend on myself...
mmg kene diberi motivasi tmbhn tul la aku ni...
nk habis blaja cepat, n kawin....
kalo blaja hbs lmbt, lmbt la aku kawin...
no..... xnk kawin lmbt... (statement x bleh blah!)
so.... x reti2 lg????

nmpknye aku kene upgrade aku planning....
make it easy to through up n clear....
skrg ni xleh main2 dh..
walaupun aku merasakan aku masih muda (ase cm br masuk U)....tapi hakikatnye I'm 23... huuuuhhuuu
pemikiran pun kene lebih menjurus ke alam dewasa....
dh buat keputusan pun kene fikir ttg org lain gak...
ase cm x nk jd dewasa....(xsedar diri la ni...)
tp smpai bile nk jd budak2???
mase untuk berubah....
dh tiba masenye untuk berubah.....
jgn takut untuk berubah...
mungkin perubahan itu lebih baik....


No comments: